Titel | Gender and E-Tutoring – A Concept for Gender Sensitive E-Tutor Training Programs |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2009 |
Authors | Adamus, T, Kerres, M, Getto, B, Engelhardt, N |
Conference Name | GICT 2009 - 5th European Symposium on Gender & ICT „Digital Cultures: Participation – Empowerment – Diversity“ |
Publisher | Universität Bremen |
Location | Bremen |
Abstract | In this paper we will give an insight of how we |
URL | https://media.suub.uni-bremen.de/bitstream/elib/3899/1/00010425.pdf |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?