Titel | Learning and Teaching Music with the Inverted Classroom Model in Schools and Higher Education |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2020 |
Book Title | Make Music Matter - Music Education Meeting the Needs of Young Learners |
Seiten | 259-274 |
Authors | Wieland, E, Bernhofer, A, Buchner, J, Gruber, H |
Publisher | Helbling |
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?