Titel | Edutags – Social Bookmarking for Teachers: A German Case Study |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2014 |
Authors | Rehm, M, Heinen, R, Scharnberg, G |
Conference Name | Educational Innovation in Economics and Business (EDiNEB) |
Location | Limerick, Ireland |
Keywords | OER, Social Bookmarking, Social Media |
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?