Titel | School Education in a Virtual Space: Between Damage Control, School Development and Innovation |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Wilmers, A, Waffner, B |
Editor | Isaías, P, Ifenthaler, D, Sampson, DG |
Conference Name | 18th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2021) |
Publisher | IADIS Press |
Location | Virtual |
ISBN Number | 978-989-8704-33-7 |
Recent Publications
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen