Titel | Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Buchner, J |
Journal | Education and Information Technologies |
URL | https://link.springer.com/article/10.1007/s10639-021-10445-y |
DOI | 10.1007/s10639-021-10445-y |
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?