Titel | Learning to use a digital workbench to develop competence-based tests in vocational education: Guided or explorative? |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Vonarx, A, Pfänder, P, Kerres, M |
Conference Name | 17th International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA) |
Abstract | ausgezeichnet als "Best Paper" |
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?