Titel | There Is Nothing to See. Or Is There? Visualizing Language Through Augmented Reality |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2019 |
Book Title | Recent Tools for Computer- and Mobile-Assisted Foreign Language Learning |
Chapter | 8 |
Authors | Buchner, J, Weißenböck, J |
Editor | Andujar, A |
Publisher | IGI Global |
City | Hershey, PA |
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?