Titel | Deconstructing the Virtues of Openness and its Contribution to Bildung in the Digital Age |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2022 |
Book Title | Bildung in the Digital Age |
Chapter | 3 |
Seiten | 17 |
Authors | Otto, D, Kerres, M |
Editor | Kergel, D, Garsdahl, J, Paulsen, M, Heidkamp-Kergel, B |
Publisher | Routledge |
City | London |
Keywords | Bildung, open education, Open Educational Resources |
URL | https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781003158851-5/ |
DOI | 10.4324/9781003158851-5 |
Recent Publications
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen