Titel | Attitudes towards Augmented and Virtual Reality – The role of age and gender |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Weißenböck, J |
Editor | Brandhofer, G, Buchner, J, Freisleben-Teutscher, C, Tengler, K |
Conference Name | Tagungsband zur Tagung Inverted Classroom and beyond 2020 |
Publisher | Books on Demand |
Location | Graz, Austria |
URL | https://www.icmbeyond.net/wp-content/uploads/2020/01/ICM2020_Web.pdf#page=157 |
Anhang:
Recent Publications
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality