Titel | To go beyond … New Frontiers for Analyzing Social Networking Sites for Educational Policy & Practice |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2017 |
Authors | Rehm, M, Daly, A, Cornelissen, F, Notten, A |
Conference Name | AERA |
Location | San Antonio, USA |
Keywords | Informal Learning, social capital, Social Network Analysis |
Recent Publications
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext