Titel | Splitting tutor roles: Supporting online-learners with group tutors and subject tutors |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2004 |
Authors | Nübel, I, Kerres, M |
Conference Name | Proceedings of the 3rd EDEN Research Workshop: Supporting the Learner in Distance Education and E-Learning |
Volume | 1 |
Pagination | 324–329 |
Publisher | EDEN Conference |
Location | Oldenburg |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen