Titel | The invisible hand of informal (educational) communication!? Social capital considerations on Twitter conversations among teachers |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2016 |
Authors | Rehm, M, Notten, A |
Journal | UNU-MERIT Working Paper |
Volume | 2016 |
Issue | 52 |
Keywords | Informal Learning, social capital, Social Media, Social Network Analysis, Teacher Education |
URL | http://www.merit.unu.edu/publications/wppdf/2016/wp2016-052.pdf |
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?