Titel | Behaviorism, Constructivism, and Communities of Practice: How pedagogic theories help us understand game-based language learning |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2012 |
Book Title | Computer Games in Language Learning and Teaching (New Language Learning and Teaching Environments) |
Authors | Filsecker, M, Bündgens-Kosten, J |
Editor | Reinders, H |
Publisher | Palgrave |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?